Nieuw: mini-helpdesk voor zorgprofessionals

maandag, 5 juni 2017
helpdesk voor zorgprofessionals

Kent u onze Patiënt1-behandelplannen al? Meer en meer zorginstellingen maken er gebruik van. Daarin werken patiënt en zorgverlener(s) dankzij een digitale koppeling nauw samen. Ze kunnen binnen het plan direct met elkaar communiceren, ook met eventuele medebehandelaars. Bovendien is iedereen van elk consult, onderzoek en wijziging op de hoogte. Aan het plan kunnen namelijk verslagen worden toegevoegd, vragen- en scorelijsten en o.a. foto’s. Of je als zorgprofessional ook met zo’n geavanceerd digitaal product kunt wérken? Jazeker! Behalve onze gebruikersvriendelijke opzet, heldere instructie met hand-outs, training en klantenservice, is er nu ook … onze extra mini-helpdesk!

Wanneer zorginstellingen aan de slag gaan en werken met onze behandelplannen, krijgen ze daarbij begeleiding op maat van ons. Met een heldere instructie, training, hand-outs en een klantenservice die klaarstaat om alle vragen te beantwoorden. Hoe dat voor zorgprofessionals in de praktijk blijkt te gaan? Prima!

Samen met de patiënt en andere zorgverleners werken aan de optimale behandeling

Nu is het aanmaken van een behandelplan heel eenvoudig. Nadat de zorginstelling aan de zorgprofessionals de juiste rechten heeft gegeven, kunnen zij een behandelplan starten vanuit patiënt1pro.nl. De behandelplannen zijn namelijk geheel webbased, dus aan de computers zijn geen aanpassingen nodig. Hiermee wordt een zogenoemde activatiecode gegeneerd en het behandelplan actief gemaakt. De patiënt voert de activatiecode vervolgens thuis in op patiënt1.nl.Vanaf dat moment is het behandelplan gekoppeld en kunnen ze samen aan de optimale behandeling werken.

Nieuwe extra mini-helpdesk

Het aanmaken van een behandelplan? Een activatiecode? Een behandelplan actief maken? Als zorgprofessionals nog vragen hebben tijdens het werken met onze behandelplannen, hoeven ze in het systeem niet te zoeken naar het helpcentrum of te scrollen door FAQ’s: wat ze eventueel op dat moment nodig hebben aan extra informatie, staat nu bij elke processtap gewoon onder hun neus op de desbetreffende pagina in de nieuwe mini-helpdesk.

Want zorgprofessionals houden van zorg met korte lijnen. En wij natuurlijk ook.

Meer weten over de Patiënt1-behandelplannen?

Op onze site vindt u alle informatie en ook de mogelijkheid voor een online demonstratie. Ook nodigen we u graag uit om rechtstreeks contact op te nemen met onze adviseurs. Zij vertellen u graag meer wat behandelplannen voor andere zorginstellingen al betekenen en ook wat het voor ú kunt betekenen. We zijn telefonisch bereikbaar op 088-0078600 (tijdens kantooruren) en per mail:info@patient1.nl.